Ben je op zoek naar een nieuwe auto? Denk dan eens aan een Dacia. De auto’s van dit merk hebben namelijk vele voordelen, zoals een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en een grote mate van functionaliteit.
Waarom de Dacia Spring de nieuwe favoriete auto is
07 april 2023
In het voorjaar van 2021 presenteerde Dacia haar allereerste elektrische model, de Dacia Spring. In de tussentijd heeft dit model het hart van meer dan 108.000 klanten veroverd. Hier blijft het niet bij. De populariteit van de Spring blijft stijgen.
De Dacia Sandero Stepway, de perfecte auto voor jouw weekend weg
22 maart 2023
Ontsnap aan de dagelijkse sleur met de Dacia Sandero Stepway. Rijd in stijl naar je weekendbestemming met deze cross-over. Ontdek hem bij Munsterhuis Dacia.
Van Logan tot Duster: De geschiedenis achter het merk Dacia
13 maart 2023
Ontdek via Munsterhuis de geschiedenis van Dacia, opgericht in 1966 met als doel betrouwbare en betaalbare auto's te maken voor de inwoners van Roemenië.
Wat is de sleutel tot het succes van de Dacia Sandero?
01 maart 2023
Ontdek de sleutel tot het succes van de Dacia Sandero: een aantrekkelijk geprijsde auto die kwaliteit, robuustheid, moderniteit en slimme oplossingen combineert.
Met de Dacia Jogger Hybrid 140 doet Dacia haar intrede op de markt van hybride auto's. De Jogger is de perfecte combinatie van een stationwagon en een MPV.
Ontdek de veilige en voordelige Dacia ECO-G modellen die op schonere LPG rijden en zorgen voor een lagere CO2-uitstoot. Leer meer bij Munsterhuis Dacia.
Rij veilig en zuinig met de Dacia. Elektrisch rijden wordt toegankelijk gemaakt, u rijdt zuiniger en voordeliger met Bi-Fuel en Dacia gaat de toekomst met perspectief tegemoet.
De MANIFESTO is de nieuwste concept car van Dacia. Zelf noemt Dacia het voertuig een living lab dat boordevol ideeën zit. Met de MANIFESTO probeert het automerk de mens en het milieu met elkaar te verbinden.
Volgende fase voor nieuwe visuele identiteit van Dacia
15 juni 2022
Het laatste hoofdstuk in de uitrol van de nieuwe merkidentiteit van Dacia is aangebroken. Na de implementatie van de nieuwe, visuele merkidentiteit is het de beurt aan de auto’s zelf.